Lowkey Trying
Issa denkt erover om Nathan een platonische dienst te bewijzen. Zowel dokter Rhonda als Andrew vragen Molly om het anders aan te pakken als ze denkt dat iemand haar iets heeft aangedaan en Issa reikt tijdig een olijftak uit.