Backwards-Like
Als ze met Frieda gaat werven op een banenmarkt raakt Issa geïnspireerd. Ze trakteert Daniel op een etentje om hem te bedanken en blijft hoopvol over hun toekomst. Molly begint aan haar droombaan op een advocatenkantoor.