I'll Be Gone in the Dark Special Episode
Deze zevendelige documentaire is gebaseerd op de gelijknamige bestseller van Michelle McNamara en gaat over de zoektocht naar een gewelddadige moordenaar die ze de 'Golden State Killer' noemde.