Mercenary Rules
Een tiener benadert de politie met een tip over de schokkende misdaad van een vriend, maar belandt in een bizarre onderneming om zijn eigen naam te zuiveren. Om achter de waarheid te komen, heeft hij een flinke dosis moed nodig -- en een telegram.