Fuck Me, Mr. Drecker or Let's Not Go To Jail
Ray en Tanya spannen samen om van een explosieve cliënt af te komen. Charlie geeft advies over hoe Tanya Lydia gelukkig kan houden. Lenore beheert de toenemende eisen van Sandee. Matt en Jessica komen tot elkaar.