Money, Power, Private School
De opdracht die Nancy Frankenburg heeft binnengehaald voor CRISP, is niet bepaald wat Ben en Cam in gedachten hadden. Rachel geeft Ben een kostbaar geschenk. Rene neemt een viral video op.