Cassini's Final Secrets
Twintig jaar lang onthulde NASA's Cassini-ruimtevaartuig de vreemde geheimen van Saturnus totdat het in zijn atmosfeer verdampte. Nieuwe gegevens wijzen nu op nieuwe ontdekkingen.