Dieren doen de meest ongelooflijke dingen. Ze hebben superkrachten waar mensen alleen maar van kunnen dromen. Hoe doen dieren dat? Nieuwe wetenschap en geweldige demonstraties onthullen de geheimen van de dierenwereld.