The Girl in the Water Tank
Elisa Lam verdwijnt nadat ze heeft ingecheckt in het Cecil Hotel in Los Angeles. De verdwijning is een van de vele vreemde gebeurtenissen in het hotel. Wat is er met haar gebeurd?