Kijk in deze serie mee naar waargebeurde misdrijven met inspecteur Joe Kenda, een van de meest geharde detectives van Amerika. Hij neemt je mee door alle complexe wendingen van de bizarste, verontrustendste en verbazingwekkendste zaken van het hele land.