By a Landslide
De Raneys zijn in Idaho, waar off-gridders worden geplaagd door verzadigde grond, grizzlyberen en voortdurende aardverschuivingen. Tot overmaat van ramp treft COVID opnieuw een van de Raneys, waardoor de redding in gevaar komt.