Twist Of Fate
De eerste winterstorm komt al over een paar dagen, dus nu haast de Raney-clan zich om Misty's hut te verzegelen terwijl Matt op het laatste moment op jacht gaat. Maar tragedies en een cabinebrand dreigen de droom van de Raneys te laten ontsporen.