Ravenclaw v Slytherin
Vanavond gaat de strijd van de Zweinsteinafdelingen tussen de wijze en gevatte Ravenklauwers en de trotse en ambitieuze Zwadderaars. De strijd van vanavond vindt plaats onder toezicht van de ceremoniemeester Dame Helen Mirren.