Gringotts Wizarding Bank
James en Oliver Phelps zijn de gastheren terwijl twee professionele bakkers betoverende eetbare pronkstukken maken op de echte Harry Potter filmsets. Gastacteurs uit de films delen ervaringen van achter de schermen met Carla Hall en Jozef Youssef.