Just Another Girl on the MTA
Nu het schooljaar begint voor de elitekinderen van New York, trekt een nieuwe leerling op Constance St. Jude's alle aandacht. Tegelijkertijd probeert een mysterieuze verschijning voor opschudding te zorgen.