Lifeline
De overgebleven mannen van de Hoffman-bemanning zijn doodmoe, maar iemand brengt Todd goed nieuws. Tony ontslaat zijn schipper en loopt vast op de machtige Yukon-rivier. De tweede operatie van Parker is eindelijk gestart.