Rally Valley's Last Bounty
Rick probeert het laatste restje materiaal van Rally Valley te pakken te krijgen. Tony's zoon Mike gaat de strijd aan met een oude waterpomp. Parker's team racet om een rotstruck in gevaar te redden.