Homemade Highway to Hell
Een medisch noodgeval dreigt het seizoen te beëindigen voordat het begint. Ondertussen vecht Kayla om toegang te krijgen tot haar nieuwe claim door een 120 meter lange loopbrug te bouwen in de steile kliffen hoog boven Nugget Creek.