The Last Stand
In de seizoensfinale inspireert de terugkeer van Dustin tot een laatste zetje om een ​​levensveranderende stapel goud uit McKinley Creek te halen voordat de winter ze bevriest. Kayla hoopt op de uitbetaling van House Rock.