Come Hell or High Water
Een late start van het seizoen verkort hun mijnbouwperiode en met een record aan sneeuwval wordt de bemanning geconfronteerd met de meest gevaarlijke omstandigheden ooit. Dustin gaat verder waar hij was gebleven bij Rockfall Ravine.