Thunder Falls
Dustin bevindt zich op de beste grond die hij heeft uitgebaggerd, maar er is een nieuwe ontdekking die een deur opent naar nog meer goud. Fred wordt geconfronteerd met een situatie van leven en dood en opent nieuwe plekken bij Thunder Falls.