Jane maakt een nieuw begin in een minimalistisch huis, waar ze zich aan de vermoeiende regels van architect Edward Monkford moet houden. Als ze ontdekt wat er met de vorige huurder is gebeurd, maakt Jane zich zorgen over hun gelijkenissen.