Haunted Headquarters
Het team onthult de schokkende geschiedenis achter de locatie van hun hoofdkantoor nadat een alarm is geactiveerd in het archievengebouw van Morgan City. Een verrassende getuige zet hun onderzoek om in het opjagen van achtervolgingen.