Sallie House
Zak en de crew gaan naar Kansas om de wrede geesten te onderzoeken die in het Sallie House wonen. Zak nodigt een voormalige huurder uit, maar het resultaat is dat een geest de huurder aanvalt en een striem in zijn nek veroorzaakt.