Hibiscus
Ondanks de toenemende druk blijft Millie Janets zaak volgen... en dat leidt tot een verontrustende ontdekking.
Dramaserie over ex-Scotland Yard-rechercheur Millie Jean Black, die terugkeert naar Kingston om vermiste personen op te sporen.