Typhoid Georgie
Georgie maakt zich zorgen dat hij zijn gezin in de steek laat wanneer hij gedwongen wordt thuis te blijven met een verkoudheid en Mandy maakt zich zorgen over hoe haar carrière haar huwelijk zal beïnvloeden.