Get Some
In Koeweit bereidt First Recon zich voor om Irak binnen te vallen als speerpunt van Iraqi Freedom. Maar de sfeer in Camp Mathilda is verre van optimaal. In afwachting van een go verwelkomen ze een journalist in hun rangen.