Terwijl hij om een zwaar verlies rouwt, wordt García gedwongen te vluchten -en alles wat hij over zijn vorige leven dacht te weten te heroverwegen. Antonia ontdekt meer over haar vaders verleden en zoekt een manier om het goed te maken.