Unbowed, Unbent, Unbroken
Arya oefent. Jorah en Tyrion komen een aantal slavendrijvers tegen. Trystane en Myrcella verzinnen een plan. Jaime en Bronn bereiken hun doel. De Sand Snakes vallen aan.