The Mountain and the Viper
Mole's Town krijgt onverwachte bezoekers over de vloer. De motieven van Littlefinger worden in vraag gesteld. Ramsay probeert zichzelf te bewijzen tegenover zijn vader. Er wordt beslist over het lot van Tyrion.