A Man Without Honor
Jaime ontmoet een verre verwant. Dany wordt uitgenodigd om naar het House of the Undying te komen. Theon organiseert een zoektocht. Jon verliest zijn weg in de wildernis. Cersei geeft Sansa goede raad.