Grown-Up Wannabe
Op een ochtend zien Kana en haar vrienden Hijiri zoenen met student Toshio in diens auto. Hijiri gedraagt zich volwassener dan haar klasgenoten en vraagt Kana en haar vrienden om een fotoshoot te doen met Toshio.