LooPQR
Marco is de enige die de vrolijke Hidomi aantrekkelijk lijkt te vinden. Hoewel hij weet dat Ide verliefd op haar is, heeft hij een bijbaantje om een bedeltje voor haar te kopen. Jinyu en Raharu beramen het plan om naar de fabriek te gaan in haar Bel Air.