Day Twenty Eight
Na 28 dagen politieonderzoek wil Barclay de verdwijningszaak benaderen als een moordonderzoek, met Kyle Betts als hoofdverdachte. Maar ook Matt wordt steeds meer als verdachte naar voren geschoven.