Virginia Is for Bigfoot Lovers
Het team bezoekt Virginia om beelden te bekijken van een wezen dat de lokale bevolking ‘The Beast of Gumhill’ heeft genoemd. Kunnen ze bewijzen dat dit ongrijpbare beest echt is?