South African Gold Mine
Danny Forster is op de diepste plek op aarde; de Mponeng-goudmijn in Zuid-Afrika. Het is de gevaarlijkste bouwplaats op aarde, waar elke dag een nieuw diepterecord wordt gevestigd.