Ghost Ship of the Great Lakes
Josh Gates onderzoekt 's werelds hardnekkigste onopgeloste mysteries. Voordat hij op expeditie gaat, interviewt hij getuigen en inventariseert hij de nieuwste ontwikkelingen.