He Was a Good Man to Me
Wanneer Alvin "Bud" Brown werd gearresteerd zei hij dat hij op Hannibal Lecter leek. Zijn vrouw Jackie vond hem altijd perfect totdat ze tijdens Thanksgiving achter de waarheid kwam.