Euphoria Speciale aflevering Deel 2: Jules
De HBO-dramaserie keert terug met twee speciale afleveringen. De eerste aflevering volgt Rue (Zendaya) terwijl ze kerst viert. De tweede aflevering volgt Jules (Hunter Schafer) tijdens de kerstvakantie terwijl ze terugblikt op het jaar.