The Cold Episode
Welkom bij THE COLD EPISODE. Eric en zijn nieuwe co-host, de FRIDGE KEEPER, zetten koude temperaturen in het zonnetje met Meagan Goode en Daymond John, en iemand heeft een existentiële crisis in een lift naar de hel...