What About Bob?
Eric, Ari en Bob presenteren het Ramones-filmproject aan de studio's, wat een machtsstrijd tussen Ari en Bob veroorzaakt. Turtle wil een paar limited edition-schoenen die Vince voor hem probeert te kopen.