The Thaw
Terwijl de seizoenen veranderen in McCarthy, wordt de stad achtervolgd door de donkerste dag. De ijzige grond dooit in een modderpoel, en oldtimer Tim Mischel is gestrand in zijn afgelegen hut. De wapenstilstand van Neil en Jeremy is niet langer actief.