Kenny komt een dreigement aan Gene na. Stevie bezorgt Kenny een goed doel om te promoten tijdens Guys 'drakenbootrace'. Toby neemt de leiding van zijn vader over en probeert de moed te vinden om zijn nieuwe huisdier eten te geven.