Hoewel de Charros-fans Kenny een warm hart toedragen, wordt hij door Roger gewaarschuwd voor de gevaren van het uitsloven. Kenny ontdekt dat hij serieuze concurrentie heeft omtrent Vida. Stevie beleeft een kortstondige romance.