Om te voorkomen dat hij zijn geliefde jetski moet verkopen, probeert Kenny wat extra geld te verdienen door zichzelf op te werpen als woordvoerder van een plaatselijke luxe autodealer. Dit dreigt op een fiasco uit te lopen.