De mannen van G.A.S kunnen alles en doen ook alles: van het restaureren van historische auto's en het opknappen van oude wrakken tot het maken van futuristische ontwerpen. Ze noemen het 'Galpinizing' als ze een auto hun eigen signatuur geven.