The Avenger
Op het politiebureau toont een terrorist zijn gruwelijke talenten in de hoop Li Xiao over te halen Qi-Feng onwetmatig te arresteren. Een man uit An-Ya's verleden arriveert als de potentie van haar nieuwe talenten zich openbaart.