Million-Dollar Dino
Clayton zet zijn opgraving van een zeldzame vleesetende dinosaurus voort op zijn boerderij in Montana. In Wyoming bereiden Mike en Jake zich voor om hun gewaardeerde T-Rex-fossiel te verkopen.