A Rising Star Shot Down
Tara Correa-McMullen is nog maar 15 als ze uit de ruige straten van LA opklimt tot ster naast de grootste sterren van Hollywood. Maar een romance met de verkeerde persoon haalt haar voorgoed uit de schijnwerpers.