Fist to the Face
Jake's duistere geheim veroorzaakt een vuistgevecht dat Edgar's nieuwe kapitein in gevaar brengt. Ondertussen gloeien de emoties op terwijl Elliott verstandig groeit naar de sluwe manieren van Junior.